Ako zaujať pri vstupe novej zubnej kliniky na trh?

 Spať na všetky blogy

Ako zaujať pri vstupe novej zubnej kliniky na trh?

Máte na výber viacero ciest. Ak chcete, aby vás bolo vidno, je dôležité sa odlíšiť.

Predstavujeme vám našu kampaň: „Koľko zarába zubárka v Prešove?“

S našim klientom, zubnou a estetickou klinikou GlamiDent sme chceli ich vstup na trh začať tak, aby o nich bolo počuť.

Prezradili sme, koľko zarába zubárka? Jasné, že nie. Ale začali sme trocha kontroverzne a provokatívne. Ako zobrať vietor z plachiet všetkým tým, ktorí budú hneď na začiatku tvrdiť, že súkromná klinika je hneď automaticky oveľa drahšia? Otvoriť túto otázku hneď na začiatku vo videu. 

S kampaňou sme dosiahli vyše 100-tisícový zásah v relevantnej cieľovej skupine v Prešove a okolí. Postavili sme skvelé základy spolupráce pre nás a nášho klienta GlamiDent. Spolupráce o ktorej sa hovorí a ktorá prináša nášmu klientovi výsledky v podobe nových klientov doteraz.

Lebo ak chceš, aby tvoje podnikanie rástlo, v online svete ťa musí byť vidno. 

Pridaj sa ku našim spokojným klientom.

Získaj nezáväznú 30 minútovú konzultáciu ZDARMA.